🚚 Gratis levering ved køb for mindst 499,-
Handelsbetingelser
Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på https://benjamindalby.dk
https://benjamindalby.dk/ ejes af Dalby Productions, CVR-nr.: 43210092
Adresse: Store Glasvej 28D, 1, 5000 Odense C
tlf. +45 53341426
E-mailadresse: info@benjamindalby.dk
Aftalerne indgås på dansk.
Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via https://benjamindalby.dk/ Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret.
Betaling og levering
Vi modtager betaling med Google Pay, Shop Pay, Pay Pal, American Express, Apple Pay, Bancontact, iDEAL, Maerstro, MasterCard, VISA, Dankort.
Beløbet trækkes først, når varen afsendes.
Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen afsendes.
Priserne er angivet i danske kroner inkl. moms. Oven i prisen kan tillægges prisen for fragt. Prisen vil fremgå i forbindelse med dit køb. Du vælger fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet. Der kan evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform. Eventuelle gebyrer vil blive oplyst i forbindelse med dit køb.
Vi leverer varen 3-5 dage efter dit køb.
Vi leverer varerne med GLS og vi leverer kun til Danmark.
Returnering og Reklamationsret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen løber fra den dag, du modtager varen. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du kontakte os på info@benjamindalby.dk og returnere varen i samme stand, som du modtog den. Du afholder selv udgifterne til returnering, medmindre andet er aftalt.
Varen skal sendes til følgende adresse:
Store Glasvej 28D, 1
5000 Odense C
Derudover har du 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Reklamationen skal være berettiget, og fejlen må ikke skyldes forkert brug eller almindelig slitage.
Hvis du ønsker at reklamere over en vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt efter, at du har opdaget fejlen, og sende dokumentation for problemet samt kvittering for købet. Kontakt os på info@benjamindalby.dk for yderligere vejledning.
Klagemuligheder
Hvis du som forbruger ønsker at klage over dit køb, skal du først kontakte os på info@benjamindalby.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indsende en klage til Center for Klageløsning via Nævnenes Hus.
Du kan kontakte Center for Klageløsning på www.naevneneshus.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes, hvis du er bosat i et andet EU-land end Danmark. Du kan finde klageportalen her: http://ec.europa.eu/odr. Bemærk, at denne webshop kun sender varer til adresser i Danmark.